Oh! Buurman wat doet u nu? van Het Uiltje
De Oh! Buurman wat doet u nu? is een bier gebrouwen door Het Uiltje uit Haarlem.
Deze Amerikaanse Barleywine heeft een alcohol percentage van 11.0%. De bierstijl Amerikaanse Barleywine komt van oorsprong uit Amerika.
Hou je van iets stevigs?
De Beer koppelt je aan een box met stevige donkere bieren en bijzondere ontdekkingen. Geen standaard pakket. Gewoon raak.
| Over de Oh! Buurman wat doet u nu? | |
|---|---|
| Brouwer | Het Uiltje |
| Bierstijl | Amerikaanse Barleywine |
| Alcohol | 11.0% |
| Herkomst | Haarlem |
Bij Beer in a Box ontdek je de mooiste bieren van de beste brouwers, zoals deze Oh! Buurman wat doet u nu? van Het Uiltje.
Amerikaanse Barleywine
Lichtgekleurd, hoog alcohol
Een goed gehopte variant van de Engelse Barleywine. Hopkarakter mag er goed in zitten, maar hoort niet de overhand te hebben. Het alcoholpercentage en de hopintensitei... Lees meer
Wat drinkers zeggen over Oh! Buurman wat doet u nu?
Niet stoppen bij één goed bier.
Doe de smaaktest en ontdek welke bieren écht in jouw straatje liggen.
Andere bieren van Het Uiltje
Oh! Buurman wat doet u nu? valt in de smaakgroep Donker & Elegant
“Het is een eer mijn Beerlijkheid aan u voor te stellen. Dieprood en donkerbruin zijn kleuren die ik prefereer. Zo chique, vindt u ook niet? Het maakt mij subtiel doch elegant. Zoals de bieren die ik graag degusteer: Dubbel, Bock, Amber, Quadrupel en Barley Wine. Laat het u smaken.”