Frolijke Frans van Brouwersnös
De Frolijke Frans is een bier gebrouwen door Brouwersnös uit Groenlo.
Deze APA heeft een alcohol percentage van 4.0%. De bierstijl APA komt van oorsprong uit Amerika.
Dit begint al leuk met een kek etiketje op de fles. Ziet er origineel uit, is aandacht aan besteed en valt op. Schenkt licht troebel blond in met een mooie witte schuimkraag die stabiel is. In de geur veel harsige ton...
Dit begint al leuk met een kek etiketje op de fles. Ziet er origineel uit, is aandacht aan besteed en valt op. Schenkt licht troebel blond in met een mooie witte schuimkraag die stabiel is. In de geur veel harsige tonen en een fruitig boeket. De Beer ruikt peer, citrus, mango en andere tropische vruchten.
Hou je van APA?
De Beer koppelt je aan een box met bieren die in dezelfde straat wonen. Geen standaard pakket. Gewoon raak.
| Over de Frolijke Frans | |
|---|---|
| Brouwer | Brouwersnös |
| Bierstijl | APA |
| Alcohol | 4.0% |
| Drink op | 5°C |
| Herkomst | Groenlo |
Bij Beer in a Box ontdek je de mooiste bieren van de beste brouwers, zoals deze Frolijke Frans van Brouwersnös.
Wat eet je hier eigenlijk bij?
Een goed gevulde BBQ. Of de BBQ goed gevuld.
Brouwersnös — Groenlo
Groenlo heeft een eeuwenlange zeer sterke verbondenheid met bier. Het is een trots, stoer, vrolijk en rustig volkje. Men raakt hier pas in paniek als het bier op is. Gelukkig is er in deze prachtige historische vestingstad weer een eigen brouwerij teruggekomen: Brouwersnös. Burgemeester Annette Bronsvoort had een l...
Bekijk de website van de brouwerij: https://www.brouwersnos.nl
Wat drinkers zeggen over Frolijke Frans
Niet stoppen bij één goed bier.
Doe de smaaktest en ontdek welke bieren écht in jouw straatje liggen.
Andere bieren van Brouwersnös
Frolijke Frans valt in de smaakgroep Bitter & Growl
“Nu moet je niet denken dat ik een verbitterde Beer ben. Growl, ik word gewoon enorm blij van bieren met een uitgesproken hoppig- en bitterheid. Mijn vrienden noemen mij een echte hophead omdat ik het liefst alleen verse IPA’s proef. Heb ik trouwens al verteld wat IBU betekent?”